torsdag 21 juni 2012

Retroaktigt

Lite retro, rolig och färgglad bakgrund. Vad tycks?
Jag gillar stormönstrat och glatt. Mycket färger ska det gärna vara!

Imorgon jobbar jag mellan 06:45 och 14:30, sen vankas det midsommarfirande med pappa och hans (deras) grannar. Både Mathias och mamma jobbar (mamma dock bara till kl 20:00, men börjar jobba kl 07:00 dagen därpå). Det blir grillning och ett par öl, kan jag tänka mig. Inte ett flertal! Jag vill vara pigg och kry på lördag, då vi ska hälsa på Ester. :) ÅÅÅH, vad jag (vi) längtar! Tiden, som har gått relativt fort det senaste, stannade till nästan helt den stunden vi bestämde med Micke att vi skulle komma på lördag. Världens jävla snigelfart! Jag fattar inte hur snigelfarten alltid lyckas tajma in sig precis när man som mest ser fram emot något!?

Men ändå, att det redan är midsommar! Det var juh alldeles nyss nyårsafton, och alldeles nyss snö! Går tiden lika fort som det senaste, så kommer vi vara Vänersborgare innan vi hunnit säga tjillevippen! Både gött och ångestfyllt. Vart tar tiden vägen?

2 kommentarer:

  1. fast du bryter färgmönstret i dem röda och lila så dom är dubbelfärgiga.. om du kika längst upp respektive längst ner på dessa.. bara något man såg lite snabbt..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, jag såg också det.. typ igår..? Fast det stör mig inte. Änsålänge. :P Jag lär ändå byta bakgrund snart igen. Haha.

      Radera