fredag 8 juni 2012

Impulsar'n

Idag gjorde vi något jag aldrig någonsin trodde vi skulle göra; impulsköpte en tv. Visst; ett par skor eller en stekpanna. Men en tv?
Vi var till Katrineholm för att fixa tillbaka våra pengar för den sketna stationära datorn och såg att dom hade rea på tv-apparater.. och gick hem med en.. led-tv.
Först fick jag dålig samvete, för att det var jag som tyckte att vi "iallafall skulle KOLLA, det kostar juh inget".. och Mathias är den som gärna håller i pengarna och han hade nog gärna väntat lite. Men ärligt talat så har jag inte dåligt samvete längre, nu när jag (jag själv, NÄSTAN alldeles själv) kopplat in och testat tv-kanalerna och bilden på tv:n. ;) Jag tror du kommer bli nöjd, Mattson.

Idag fick vi förövrigt hem kontrakten (vårat och deras), på nya lägenheten, som vi ska skriva på och skicka iväg. Sen är lägenheten våran (till låns) på RIKTIGT! På papper!

Vet ni? Jag är glad! Det går bra nu!

2 kommentarer:

  1. Vad faan ska ni göra med den gamla TV:n?! O.o

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den får stå i sovrummet till vi flyttar. Om vi inte forslar över den till mamma och pappa. I september kommer det som sagt finnas två tv-rum hos oss. ;)

      Radera