onsdag 20 juni 2012

Klockan sent

Klockan är sent och jag ska alldeles strax gå och lägga mig. Äntligen har jag fått spela mitt sims, efter nästan hundra år av väntan! Jag har på ett par timmar hunnit fixa ihop våran lilla familj; mig, Mathias, Vilma och Ester och påbörjat ett hus som vi ska bo i. Nu har jag mestadels ont i ryggen, och är lite grusig bakom ögonlocken.

Imorgon ska jag nog bannemig försöka rida lite.. jag har Alma på onsdagar.. fram tills vi får hem Ester (valpen). Sen får vi la se hur det blir.. stallet kommer juh garanterat besökas (speciellt efter att Tovan flyttat ut), då jag faktiskt trivs ganska bra där ute! Men någon ridning kommer det nog inte bli.. Vilma är skitbra på att hänga med när jag sitter på Alma, men Ester lär juh inte fatta att hon ska hänga med hästen.. Men det vet man juh inte.. än.

4 kommentarer:

  1. Gillar skarpt att du döper valpen till Ester. Jag har lagt fram namnförslaget Håkan till vår nästa hund. Men Mattias går inte riktigt med på det.. Jag gillar sånna namn på djur. Har juh redan katten Lars-Hugo ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa, jag/vi också! Ester är liksom tantigt/gulligt på en cool hund. Lars-Hugo. :P störtskönt! Håkan är förövrigt också ett störtskönt namn på en hund! Eller kanske Esbjörn eller Styrbjörn? :P

      Radera
  2. Jo, fast vi har funderat på snowman eller tjockis. ;-) det vore fränt! Hundarna Baloo och tjockis och katterna Lars-Hugo och Mongo! ( ja, den andra katten heter faktiskt så ) ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Snowman. :P Vad ska ni ha för hund dårå? Har jag frågat det redan? Tjockis röstar jag på isåfall. ;D

      Radera