torsdag 14 juni 2012

Fredag

Imorgon är det fredag.. och dags för Liseberg! Woho! Det ska bli fruktansvärt kul! Runt ett..
Bussen går från Eskilstuna 06:15, vilket är vääldigt tidigt! Vi beräknas vara framme i Göteborg vid 13:00 på dagen. Så vid ett på dagen blir det kul! JAPP!
Jag går fortfarande i valet och kvalet; hur ska jag göra med Atmosfear? Ena halvan av min kropp säger; "Du kommer gråta, snora, kräkas, pissa och skita på dig. Du kommer aldrig förlåta dig själv eller dom där jävla plåtskåpen (som du förövrigt förmodligen skulle få köpa ändå, efter lite övertalningsarbete)!"
Andra halvan av kroppen; "Du kommer tamigfan ångra dig! För det första så kommer Mathias bli besviken. Och för det andra; vem fan åker till Liseberg utan att åka Atmosfear? Du kommer inte dö.. bara svimma lite!"

Så. Den som lever får se; åka eller inte. Det bestämmer jag imorgon. ;) Nu ska jag strax till jobbet och beta av några timmar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar