söndag 10 juni 2012

Bilder

Även fast jag ibland är jävligt osugen på att åka ut till stallet, så är det guld värt när man väl kommer ut dit. Det är lugnt och tyst, det luktar gott, Vilma får springa fritt och äta god hästbajs. Det är liksom livskvalitét; att ta med sig kaffetermos och få sitta ute, utomhus, och bara chilla. Vi är jävligt bra på att chilla!

 Jag måste hålla något bredvid snigeln, så man ser hur stor den är!, sa Mathias när jag skulle ta kort. "Jag har ALDRIG sett en så stor!". Öh, va? Såna finns juh överallt! Passar man sig inte så råkar man trampa på dom och får snigel-lik under hela skorna. Finns dom inte på västkusten, eller va? ;)

Alma flinar fint framför kameran! Är glad att jag faktiskt lyckades knäppa några bra kort på henne med denna "minen".

 Vilma tycker det är minst lika mysigt som oss att ligga i gräset och bara vara. Helst ska hon juh ha en pinne att gnaga på. Då är hon som allra gladast! 

Här visar jag mitt vanliga jag. Galen och lite skev.

2 kommentarer: