måndag 4 juni 2012

High five

Japp. Idag fick vi tillbaka våran stationära dator, IGEN. Och vi ska skicka iväg den, IGEN, för tredje gången. För inte faaaan lagade dom vad som var fel; chassifläktarna. Dom satte in en till hårddisk. Eftersom dom vid senaste "reparationen" bytte ut våran 1TB-hårddisk till en liten sketen 500GB-hårddisk. Vadfan? Så, vi fick tillbaka våran 1TB, men dom lagade inte felet.
Sååå, nu har vi fått ett meddelande om att vi ska få pengarna tillbaka. Så, vi ska köpa en ny stationär. Några tips på en bra speldator? Billig som fan!? Nehe.. säkert?

Är jag ungefär lika bra på att förklara som vanligt, så har ni förmodligen inte fattat ett jota av vad jag snackat om dom senaste raderna. Men ändå.

Jag får verkligen hejda mig för att INTE ringa på varannan blocket-annons, klicka hem nåt från IKEA eller åka iväg till närmaste secondhand-butik och köpa på mig en massa nya grejer till våran nya lägenhet. Förstår ni var jobbigt det är att VÄNTA på att få shoppa lite nytt? BAH! Sjukt svårt. Det bränner riktigt mycket i fickorna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar