lördag 16 juni 2012

Hejsan

Det är lördag kväll, och jag har nästan precis kommit hem från jobbet efter ett tolvtilltjugoettfemton-pass. Har gått smidigt att jobba, trots trötthet, så dagen har gått relativt fort. Dock är det fruuuktansvärt tråkigt här hemma nu! Mathias och Vilma är i Vänersborg (Mathias ska på möte utanför GBG på måndag och passar på att spendera lite tid med nära och kära när jag ändå jobbar hela helgen), så jag är helt ensam!
Därför är det rätt gött att jobba, så att tiden går fort. Jag börjar kvart i sju imorgon bitti och slutar vid fyra. Sen ska faster firas i efterskott på kvällen och på måndag jobbar jag mellan sju och ett.. sen kommer min familj hem på kvällen! Som om dom inte ens varit borta!

Förövrigt missade jag min chans på plåtskåpen.. Atmosfear var alldeles för skrämmande! Fösta gången vi åkte Balder, igår, bölade jag och skrattade omvartannat! Precis som ALLRA första gången. ;) Gårdagen på Liseberg var fruktansvärt kul.. förutom att vi (mest jag, då jag fick sitta längst fram) vart DYNGJÄVLASURA på Flumeride (vi åkte med David och Cissi och vi alla är i det större laget, så vi vägde nog 400 kilo tillsammans). Mina trosor gick att vrida ur och mina byxor fick jag knyta fast extra hårt för att dom vart så tunga! Det formligen droppade om oss! Såååå.. det vart lite kallt.. och blött. Det var la det enda negativa. Annars är jag (vi) supernöjda med våran 300 kronors Lisebergsdag. :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar