torsdag 28 juni 2012

Loveseat

Ge mig! Tack!


Det är en apstor fåtölj (bredd 122cm, djup 150cm)  för två! En sådan vill jag ha. Men dom är dyra som fan.. kostar fanimig som en vanlig soffa, med två schäslonger! Men tänk vad mysigt att krypa upp tillsammans med din älskling (i mitt fall Mathias, då. Och är inte han hemma; Vilma, eller Ester, eller båda) i fåtöljen, titta på skräckfilm och knapra chips (eller jordgubbar, för nyttiga männskor).. Japp! Hade jag inte varit så snål (och fattig) hade jag köpt en, BUMS!

Färgen kanske inte var någon favorit.. men den var iallafall snyggast av exempel-bilderna på sidan.

3 kommentarer:

  1. Riktigt läcker! Var har du hittat den?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Om du klickar på bilden kommer du till den sidan jag hittade den på. :)

      Radera
    2. Om du klickar på bilden kommer du till den sidan jag hittade den på. :)

      Radera