torsdag 7 februari 2013

Besvikelse AB

Brevbärar'n har varit här.. det ser jag på däckspåren i snön. Men inget brev om skola till mig inte. Så nu skiter jag i det och hoppas på att få träffa en väninna eller två på föräldragruppen vi (iaf jag) tänker börja på i vår.. För ärligt talat så var det mest därför jag ville börja plugga; för att få komma ut och träffa folk. Men det tyckte tydligen inte A-kassan att jag skulle få göra.

Just i denna stund håller jag på att städa.. eller pausa i städningen. Men jag ska damma och sån't. Så att det är fint imorgon, när mamma och pappa kommer hit. :) Läääängtar som en gnu!

Förresten så kom jag på en bra grej med att INTE gå i skolan. Då kan jag ta en vecka och åka till Flen och hälsa på allt och alla.. sen när jag någon gång har tillgång till bilen.. i en vecka. Eller om hundarna kan vara här hemma i Vargön och jag kan ta tåget. Det skulle vara trevligt att få träffa alla "där hemma". :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar