torsdag 28 februari 2013

Sjuk

Shit, vad kul det är när ni kommenterar! Tack så mycket!

Ni vet när man har den där känslan; det ÄR något som händer på torsdag. Den känslan har jag haft nu i ett par dagar.  Men jag kunde för mitt liv inte komma på vad fan det var? Arbetsförmedlingen? Barnmorska? Visning av lägenhet? Kommer någon? Vadfanärdetförnågotsomskahända?

Igår kom jag på't! Sofias Änglar visas ikväll!
Jag är skadad.. ofta man planerar in något sån't, bara så? På torsdag händer det! Då ska jag titta på tv kl 20:00! Japp, nåde den som rubbar mitt strikta arbetslöshetsschema! Då får du på moppo!
Jag har aldrig någonsin varit den som planerat en dag efter ett tv-program. Därför har jag aldrig någonsin följt en tv-serie eller liknande. Planera att titta på tv? Nejfan..
Men nu; på torsdag (idag) händer det! Jävlar ja! Hoppas ingen ringer och vill träffas eller hitta på något! Ingen eller inget får störa! Ska jag skriva upp det på komihågtavlan? Nej.. jo..!

Skadad av att gå hemma..?
Joo..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar