onsdag 13 februari 2013

Griller

Riikkas kompis Elin syr barnkläder alldeles själv. Hon är skitduktig, av vad jag har sett på hennes facebooksida. Det är ju något jag tycker är super kul; att ha något som ingen annan har. Så jag går i funderingarna om man skulle beställa lite grejer från henne.
Dock går jag även i funderingarna om jag faktiskt skulle börja använda min gamla symaskin som jag fått av svärmor/svärfar.. och faktiskt fixa ihop lite egna kläder. Som JAG syr alldeles själv. Snacka om pengar man kan spara; köpa tyger på rea/secondhand och sy bodysar, byxor och annat. På köpet får jag dessutom något att göra om dagarna. Dock är det bara funderingar.. då jag tidigare bara har sytt nåldynor och prydnadskuddar på syslöjden i grundskolan. Så, jag tvivlar starkt på att saker och ting skulle se bra ut.

Men fundera kan man ju! Eller hur..?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar