fredag 15 februari 2013

Blodbad


Som jag skrivit tidigare så har ju lilla Ester fått sin första mens.. och som alla småtjejer så vet hon inte riktigt hur man sköter det hela. Hon fattar inte att hon ska tvätta sig, och heller inte att hon ska städa efter sig (om det droppar). Så, i hennes fall är det tvång med trosor. Det finns inget annat alternativ.
För inte nog med det så trodde jag baskemig inte att en hund kunde blöda så mycket. Det droppar hela tiden. Hela hallen och badrummet vart nerdroppade, på bara tre minuter, nu när jag kom hem från arbetsförmedlingen (hon har inga trosor när hon är själv hemma, ifall hon biter sönder dom). Helt sjukt!
Förmodligen är det la för att hon är en stor hund, jag är ju van vid Vilma. Men jag funderar starkt på om vi ska kastrera henne. Sen om Mathias går med på det, det vet jag inte.. men jag ska tjata på'n.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar