torsdag 7 februari 2013

Jajemen

Mathias har blitt morbror till en liten Wille (William). Grattis från mig till Jessica och Rahm! :)

Jag är färdig med städ och tvätthängning. Nu ska jag bara sitta här ett tag och vänta in Mathias som slutar om en stund. Så ska vi upp på berget och släppa hundarna och sen (kanske) åka vidare till Niclas (Mathias bror) och måla vardagsrumstak.
Sådär jättesugen på att måla tak är man la inte, man vad gör man inte för att kunna tigga åt sig flytthjälp - utan dåligt samvete - i månadsskiftet april-maj? Nu kommer nog inte jag måla så mycket (om dom inte vill det såklart), utan jag underhåller la ungarna så länge. ;)

Men tro't eller ej; jag är fruktansvärt sugen på att få renovera hemma jag med. Att få måla, tapetsera, byta golv och greja som man vill! Vilken lyx! :) En dag.. en dag kommer jag också få göra det. Längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar