torsdag 28 februari 2013

Babynest

I en av tidningarna jag har hittade jag en grej som heter Babynest; "En sån vill jag ha! Då kan bebisen sova hos oss!", utbrast jag. Mathias är nämligen rädd för att mosa vårt framtida barn, om den tänker sova mellan oss. Men jag gillar tanken på att ha henne/honom nära. Så man verkligen hör och känner om h-n andas och lever som h-n ska. Så; babynest, med vadderade kanter skulle göra susen (så han verkligen känner att det faktiskt ligger något/någon där)! :)
Jag googlade om vart man kunde köpa ett nest, men fick då reda på att dom kostade 850 spänn på Babynests hemsida. Fan heller! Jag skiter inte pengar!
MEN! I googlandet hittade jag också en blogg som skrev om billiga babynests, för ynka 225 spänn. Det är ett gäng som heter Stavregruppen som syr, en dagverksamhet för vuxna med funktionshinder. Och det bästa av allt..? Dom håller till i Trollhättan, ungefär en mil från Vargön. Awesome!
Ta ett snack med min bättre hälft och sen ringa och beställa ett, huh..? :)

2 kommentarer:

  1. Babynest är sjukt värt! Bästa köpet! Finns att få billiga på tradera också och om inte annat har vi ett babynest med barbapappa du kan få ;)
    Hur ni än gör så KÖP!!!!!
    /Jessica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa, kan tänka mig det, faktiskt. :) Därför vill jag ha ett.
      Tänkte att man kunde sponsra denna gruppen i Trollhättan, därför vill jag nog köpa. Dessutom vill du väl ha en unge till, så spara ditt nest. ;) Men tack så mycket ändå! Barbapappa är en stor favorit hos dig, eller? ;)

      Radera