tisdag 26 mars 2013

Besök

Två av mina tre helger jag hade att se fram emot är förbi.. nu i helgen var ju mina päron här på besök. Som jag har saknat dom! Och i fredags kom dom äntligen! :)
Vi har käkat MASSAMASSA! Mat, chips, glass, mat, mat och mat! Vi var på Överby, där jag fick en jättefin klänning, lång och fin och svart (som jag ska ha till Almes bröllop i slutet på april). En klänning som jag kikade på på H&M förra helgen (när tjejerna var här).. men inte köpte p.g.a. brist på pengar. Den fick jag! Mathias, mamma och pappa förbjöd mig dock att köpa den andra klänningen, som är leopardmönstrad (men annars likadan som den svarta). ;(
Vi kikade på vattenfall, varit vid Nordkoken med hundarna och bara slappat och haft det bra!

Pappa som tog bilden i söndags. "Brudslöjan" kallas fallet.
Kändes bra att få träffa päronen igen, efter så lång tid! :) Det är tufft att vara utan familjen.
Nästa gång verkar bli i mitten av april.. då mamma ska hjälpa mig med fönstrena här hemma, innan flytten.. inte SÅ lång tid tills dess! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar