fredag 1 mars 2013

Mars

Det är fredag idag, för dig som har missat det. Första mars, också.. om du missat det med.
Min mamma åker till Thailand idag.. förresten så lyfte planet klockan fjorton och tjugo. Så är det inte försenat så är hon påväg nu. Jag har vant mig vid att inte träffa mina päron som och hur jag vill. Men att inte kunna ringa och snacka skit med min mamma på två veckor ger mig ångest. Töntigt, japp, men så är det. Pappa finns ju kvar i Sverige, men han är inte mycket för att prata i telefon. ;)

Annars har jag en del att se fram emot nu i mars månad.
På tisdag är det visning på lägenheten vi anmält intresse på. Jag ser fram emot att få gå och kolla. Bl.a. för att jag är nyfiken på hur lägenheten ser ut (såklart).. men också för att jag gillar att se hur andra människor har det hemma hos sig. :) Mitt intresse, liksom; inredning och hemmaprylar. På torsdag får vi reda på ifall det faktiskt är vi som fått lägenheten eller inte.
Helgen den 15-17 mars kommer Mallan, Carro och Alme hit och hälsar på. Jag planerar att ta med dom på lite shopping på Överby (om dom vill). Kanske en och annan promenad. God mat och gott att dricka. Sen självklart, det vi är bäst på, en jävla massa prat! Ska bli så jäkla underbart, så herregud! Det känns nästan overkligt att dom faktiskt tänker sätta sig i en bil och brumma ner hit, bara för att träffa mig. För bra för att vara sant! Dessutom kommer mamma hem denna helg. 
Helgen den 22-24 mars kommer morsan och farsan hit.. om inte vi åker till Flen. Det har vi nog inte bestämt än. Bara att den helgen ska vi träffas! Det ska bli underbart att får träffa dom igen, då har det gått typ 6-7 veckor (?) sen vi träffades sist. Det måste fasiken bli oftare!
Påskhelgen ska spenderas på Gekås/Ullared. Vi fick ett presentkort på övernattning och tusen spänn att handla för av mina päron, i julklapp.. och gissa vad vi ska handla..? ;) Barnprylar, barnkläder, barn, barn, barn. Kanske lite deodorant också. Vi åker med Olle och Teresia, eftersom vi har en fyrbäddsstuga. Så vi börjar med lite lördagsshopping, avslutar dagen med lite spel och mat, shoppar på söndagen och åker hem! Ser fram emot det med, som fan! Förutom att jag får så jävla ont i arslet av att gå, så jag får packa med mig massa alvedon. :P

Egentligen gillar jag inte att ha saker planerade, såhär. Men nu känns det bara roligt, pirrigt och allmänt underbart! Mars månad = bra månad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar