måndag 11 mars 2013

Längtan

Egentligen skulle förra inlägget börja med vilken dag och vilken vecka det är, för att sedan övergå till att det faktiskt bara är tisdag, onsdag och torsdag kvar.. sen är det fredag! Vad händer på fredag?
JO! Mallan, Carro och Alme kommer hit! Jag veeet att jag kanske har nämnt det en eller ett par gånger redan.. men vet ni hur mycket jag faktiskt ser fram emot det?!

En annan sak som jag ser fram emot är att jag och Hannes ska på visning på fredag. På två lägenheter i Vänersborg. Japp.. Hannes ska med (tror jag, om han inte ångrat sig?).. du läste rätt, Mathias kan inte följa med, då det är hans sista dag på bygget. Så han måste packa ihop en massa containrar och grejer.. och visningen är halv och kvart i elva (lägenheterna ligger precis bredvid varann) på förmiddagen. 
Gött ändå, att slippa gå själv på visning, ha en som kanske kan hålla mig nere på jorden när jag börjar sväva runt bland molnen. Så tack, Hannes!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar