måndag 4 mars 2013

Shopping

Jag kom - för en timma sedan - hem från Trollhättan, där jag och Mathias syster Jessica var och kollade in dagverksamheten Stavregruppens babynests. Det kostade femtio spänn mer än vad jag trodde, men fortfarande under trehundralappen. Jag bestämde mig snabbt för ett nest i Barbapapatyg;


Precis det tyget på bilden blev det. Roligare med lite färg och lekfullt, än et helt vanlig vitt tyg. :) Och det är la neutralt..? Både pojk- och flickvänlig? Jag är iallafall nöjd!
Babynestet tänkte inte vara klart förän imorgon, tisdag, vid elva på förmiddagen. Men jag hade tur då Jessica erbjöd sig att skjutsa mig, då jag inte kan ta mig in själv. TACK!

2 kommentarer:

  1. Är den tillräckligt stor nudå så att jag får plats?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nja, du får nog banta sisådär 10 kg, Nannez.. sen så! :)

      Radera