fredag 22 mars 2013

Päron

Om en timma (mer eller mindre) kommer morsan och farsan. Förmodligen ringer dom när dom åker genom Lilleskog och beordrar mig att sätta på kaffe. Vilket jag då givetvis gärna gör!

Det är baskemig en och en halv månad sedan jag träffade mina föräldrar. Mer än det..? Andra helgen i februari var sist! Det är ett tag sedan.. och jag tror att mina vanor från Flen sitter kvar fortfarande; det känns helkonstigt att inte kunna träffa dom när man vill. Som igår;
Morsan och farsan berättade att Ante och Selma hade varit där och käkat pizza med dom. Åh, vad jag hade velat vara med! Det saknar jag.. att äta middag med familjen ibland!

Men snart är dom här!
Jag ska ruska mattor och damma lite på muggen innan dom dyker upp. :) Så.. vi hörs efter helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar