fredag 22 mars 2013

Överraskning

Igår ringde Mathias under arbetsdagen; "Jag har inte så mycket att göra.. rätt tråkigt faktiskt, så jag är ute och ska köpa kakor och frukt till kontoret.". Jag blev glad över att han ringde och ville ha sällskap, så vi snackade en stund. Men sedan började han närma sig affären, så han var tvungen att lägga på. Fem minuter senare (om ens det) så gick nyckeln i dörren och där stod han! Min Mathias! Halv tio på morgonen!
Han har jobbat över så pass mycket så han tog ut dom timmarna och gick hem tidigare. Så jävla underbart med sällskap, och att han är hemma under en vardag. Vi gjorde inget speciellt under dagen.. men att göra ingenting, tillsammans, är guld värt. :)

Såna överraskningar är nästan bättre än blommor/annat. Man kan säga att han gjorde min dag. :) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar